Söndag

Jag vet inte vad det är med söndagar men jag tycker verkligen att det är den sämsta dagen på veckan . Kan ju vara för att helgen är slut och man börjar skolan . (;
Usch hade varit bättre om lovet började denna veckan !
Igår spenderades kvällen hos fanny vi kollade på melodifestivalen och så .
Kan ni fatta att jag cyklade dit i värsta snövädret , kan ju bara konstatera att jag såg ut som en snögubbe när jag kom fram.
Sedan så sov jag över där eftersom det var typ storm ute .
Vet inte hur länge jag och fanny babblade om sommaren , guuuuud va jag längtar vi sjöng till och med sommmarlåtar . Så patetiskt , hahah !
Idag så har jag rensat min garderob duktig som man är . :D
Får se vad mer den här dagen har att bjuda på , ska nog kolla klart min film jag började på iförrgår .

pusss / nellie


Kommentarer
Postat av: FANNY

Min lilla snögubbe :D <3

2009-02-22 @ 21:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0