Skridskor !

Kom nyss hem ifrån en lång dag . Dagen började med att niorna sammlades utanför matsalen för att ta bussen till oskarström där isbanan väntade . Det var väl helt okej även fast skridskor inte är min grej , man blir bara frusen om händerna och föttrena !
Efter visiten där åkte vi tillbaks till skolan för att ha de två sista lektionerna .
Nu är jag som sagt hemma och har precis ätit två goda känckebröd .
Dagens planer är att ta det lugnt tills kolckan kvart i sju för då blir det functional moves  , trevlans !

Kan även hända att det vlir ett till inlägg senare .
PUUUSSS / nellie


Kommentarer
Postat av: cassandra

nääämen, fy nellie! du skulle ju vila idag! din lilla träningsnarkoman ;) förresten, jag bokade in mig på bodypump på tisdag.. vill du hänka :)?

2009-02-04 @ 21:42:10
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0