Pigg !?

Sitter här med lapptoppen i knät och väntar på att bli allmänt trött . Faktiskt första dagen på lovet som jag inte är det har nästan blivit att jag har lagt mig runt elva varje kväll.
Men vi får väl se om jag kan somna till någon mysig film.
Imorgon kan jag relaxa tills innan fyra för då ska jag in till TK och fota till plancher , få se hur bra det blir . Ska även försöka gå ut om det blir fint väder .
Det ska också bli ett härligt spinningpass , dvs lik svettigt och jobbigt som vanligt.
På kvällen har jag inga planer ännu utan det återstår att se .
Men vad sägs om att vi träffas , fanny och cassandra ?
Kan ta en riktigt myskväll med bara massor utav prat .

puss på er !

Peace and Love / svampen

Kommentarer
Postat av: cassandra

jag tycker det låter som en alldeles utmärkt idé :))))<33

2009-02-18 @ 13:22:58
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0