Nationellt prov

Här kommer ett snabbt litet inlägg från lilla mig . IDag har vi haft nationella prov i svenska , oj vad lite tid i fick för alla dessa upg någon som håller med ?
Jag hann ialla fall svara på alla frågor , tur bara det känns det som . Men provet i sig kändes hyffsat bra . Sedan har skoladagen varit som vanligt och på bilden fick vi rita teckensnitt . Anna-Lena tyckte jag va duktig så fick gå hem tidigare , braigt !
Nu har jag hunnit äta lite mellamål innan jag ska iväg och ha ännu en barngrupp . Vi får väl hoppas att det också går bra , alltid lite nervöst första gången .
Efter det ska jag hem och slappa , något jag känner mig väldigt förtjänt av .

Det här är iaf dagens outfit , jag vet att jag har varit dålig på att lägga in bilder . (a)

 

tunika/klänning : Indiska , svarta leggings : H&M , Converse : nilssons



Håret blev uppsatt i en slarvig knut med hippie band ifrån Monkii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0