Lördag !

Idag så vaknade jag halv nio , då skulle jag upp och göra iordning mig . Sedan skulle jag till träningskompaniet och vara vikarie för Louise , så jag hade två stycken barngrupper . Fanny och Cassandra hade varit på spinning och vi bestämde oss för att gå in till stan och ta en lång fika !
Fikan spenderades på espressohouse och efter en lång pratstund så kom vi där ifrån.
Nu så ska jag snart göra min cookie dough glass ! :D
Hoppas det blir gott . Ska även försöka hinna med en fotrunda i detta härliga vädret , märks att våren är påväg.
Kvällens planer är förmodligen att träffa Cassandra . Fanny tävla imorgon för att kvala till gpponny så hon kan inte vara med , to bad !



Peace and Love / en glad nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0