fredag !

hejsan bloggen !

Idag har jag varit i skolan , som var sjukt chill . Först två timmar slöjd sen håltimme och efter det typ tjugo minuter so . Fick reda på so provet , jag är sååå nöjd !
Har ni några planer den här fredagen ? Det har jag först så ska jag träna , sedan blir det barngrupp och efter det så ska jag kanske till stan då blir det förhoppningsvis en frapino . Ikväll så vet jag inte helt säkert vad som händer kanske blir bio !
Alltid lika mysigt .
 Idag började också det underbara lovet , wiihooo !
Nu ska jag iaf ladda min ipod sen ska jag till tk .

Puuussssss


Kommentarer
Postat av: cassandra

jag har utmanat dig på nån sak på min blogg ;D mer info där ^^ <3

2009-02-13 @ 13:34:03
URL: http://casss.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0