Fredag !

hejsan bloggen och alla bloggläsare ! Idag har skolan varit frid och fröjd .Det började med slöjd , vi fick en jätte bra vikare ulla kan bara slänga sig i väggen ! Jag och Cassandra kom iaf väldigt långt med våran väst , tror den kommer bli jätte snygg. Sedan hade vi språk och sist So. Den här skoldagen gick iaf vääldigt fort . Nu sitter jag med mitt älskade te och lyssnar på musik . Kl 16.00 väntar coren och efter det så ska jag på afro med fanny . Skojs , får hopas att man inte får lika ont i ryggen som förra gången . Planerna för ikväll är förhoppningsvis bara en lugn hemmakväll eftersom jag ska vara linjedommare imorgon på Rg-star . Ska bli kul att träffa allt gympafolk . Nää nu ska jag forsätta att lyssna på musik och även kolla lite kläder . Pusss / nellie

Kommentarer
Postat av: Fanny

JÄÄÄÄÄÄ gud va vi va duktiga :D <33

2009-02-28 @ 20:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0