Lill julafton

Hejhopp !

Nu är klockan 15.15 och jag har fixat klart alla julklapparna tills imorgon, hur underbart är inte de? Har även hunnit fixa mig lite grann inför ikväll då jag och familjen+johannes ska hem till min faster och äta en massa mat och förhoppningsvis öppna lite paket. Har en röd rosett i håret, röda naglar och rött läppstift så nu känner jag mig riktigt julig. Ska fortsätta min dag med att lyssna på underbar musik. Förresten så börjar min blogg bli riktigt tråkig så nu på lovet ska jag försöka fixa en ny desig och ni får gärna komma med förslag om vad jag ska ta upp mer i bloggen. Outfits,shopping,musik,tankar,foto ? Jag har ingen aning så kom med förslag. :)

PEACE


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker det lät som en bra ide att lägga upp Outfits,shopping,musik,tankar,foto :D

det är roligare att läsa om det är lite bilder och så med :)

2009-12-23 @ 22:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0