staden !



en stycke strandoutfit:
shorts : ?
oversize t-shirt : Monki


naaaajsigt armband ! :D


Här har det dammat lite .. Jag har varken haft tid eller ork för att blogga .

Idag så blev det iaf staden med plönehönan , hon skulle hitta present till hennes pojkvänn victor och eftersom jag är bäst på att vara smakråd så fick jag hänga med och bli rådfrågad. Det var skoj !
Jag köpte ingenting förutom ett snyggt armband , trivs som sören i det och nu behöver jag bara inskaffa ett nitarmband , vet inte vad det andra tog vägen ..?!
Nä nu blir det mys med pojkvännen som är påväg och massor av musik.

Take care .
PEACE !


Kommentarer
Postat av: cassandra

fin du är min vän!!! <3

2009-08-10 @ 18:07:25
URL: http://casss.blogg.se/
Postat av: fanny

ditt nitarmband är hemma hos mig !!! HIttade det i dag . hahha x)

2009-08-10 @ 20:00:41
Postat av: Anonym

hejsan , fin blogg (:

läget ?

2009-08-13 @ 09:57:18
URL: http://emmyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0