tisdag





Jag & mickan sminkade johannes, victor och niclas i söndags , det blev många skratt ! Här är resultatet (:



Morgonens mys outfit
Haremsbyxor : Gina tricot
Randig tröja : -||-


Ny inskaffad fest klänning , erkänn snygg !


God morgon , eller ska jag säga god eftermiddag ..?

Jag har börjat sova på tok för länge , idag vaknade jag runt halvtolv det är inte normalt, haha !
Just nu har jag ingenting på schemat mer än att städa mitt rum , älskar när det är helt kliniskt rent , tror jag har börjat bli pedantisk :O haha , nää jag bara skojar de skulle jag aldrig kunna bli , jag som har varit slarvig i hela mitt liv !

Senare idag så ska jag nog åka till farmor som bor i nissastrand , kanske blir en liten tripp inom staden då med. Jag blir så sugen på alla höstkläder nu , mysiga koftot , kängor och ja allt sådant.
Om jag även är i stan så ska jag passa på att kolla födelsedagspresent till min älskling som fyller år den 23. Tror jag har hittat den perfekta saken  :)

Ikväll så ska jag träffa johannes , ska bli mys. Han har "tvingat" mig att baka blåbärspaj , och vad gör man inte ? Du ska vara glad att jag är så snäll haha. För att plocka fyra dl blåbär på två timmar är ingen höjdare ! ;D

Nä nu så ska jag fortsätta med min städning sedan blir det blåbärsplockning !

PEACE !

Kommentarer
Postat av: cassandra

sv; hihi jaaaa! :)<3



hahahhahaha så snygga pojkar!<3

2009-08-04 @ 15:28:27
URL: http://casss.blogg.se/
Postat av: Anonym

klänningen var jättefin :)

2009-08-11 @ 17:55:04
Postat av: nellie

sv: tack :D

2009-08-11 @ 18:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0