tell me please, would you one time just let me be myself , so i could shine .

Hejsan allihopa !

Så himla kul med så mycket nya läsare !
Har börjat dagen med en god frukost och en stor kopp te , köpte världens godaste te igår någon god sommarblandning . Nu sitter jag och lyssnar på 3 doors down som  fyller hela rummet med god stämmning , kan inte bli mycket bättre .
Vad har ni för planer idag ?
Själv ska jag träffa min kompis karin , vet inte hur länge sedan det var vi sågs men det var ett tag sedan och det är alltid lika kul att träffas.
Så det blir nog mycket snack och mys.
Ikväll så blir det förmodligen fest med alla underbara vänner ,gäller att ta vara på de man har ! Man måste ju passa på nu när det är sista helgen innan skolan börjar.
Lägger upp outfitbilder sedan när jag har valt vad jag ska ha på mig , det är ju alltid ett svårt val enligt mig.

Nä nu blir det storstädning här på rummet , ser ut som en katastrof när man har varit sjuk.

Föresten tycker ni att jag ska ha frågestund ? Kommentera gärna då :)

Ha det gött !
PEACE


Kommentarer
Postat av: Anonym

tummen upp till frågestund! :)

2009-08-15 @ 13:15:03
Postat av: cassandra

hihi sötnos! jag tycker du kan ha en frågestund ;)

2009-08-15 @ 13:17:18
URL: http://casss.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA ! :D

2009-08-15 @ 14:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0