SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN !

bästa sommarminne? :D hihi

sv: Kan inte välja något speciellt , men absolut alla kvällar med vännerna och pojkvännen ! :D

Vilket är ditt favoritplagg? (Lägg gärna upp en bild också! (: )

sv : Ett par snygga svarta jeans , det passar till allt :D

hur lång och hur mycket väger du?

sv: Jag är en ca 160cm vet dock inte hur mycket jag väger har ingen våg hemma men någonstans runt 53 kg ;)

har du och johannes haft sex och hur länge har ni varit tillsammans? :)

sv: kan ni nog lista ut själva , men vi har varit tsm i två månader på tisdag :D

vad ska du gå för linje på gymnasiet? :)

sv: Jag ska gå sammhäll-konstnärligtskapande på sture !  (:

tränar du ngt på fritiden och isf vad?

sv: Japp , under sommaren har det varit lite dåligt med träning men det har blivit en del springrunder och så. Annars tränar jag på gym då blir det både i gymmet och pass ! :D

vilka bloggar
 läser du mest? :)

sv: KISSIES, blondinbella, foki, lisaplace , niotillfem , bellandersson och min vänners :)

favorit band, artist?

sv: Kings of leon och coldplay ! :D

hur länge har du och johannes varit tillsammans? :P

sv: se ovan ! :D

Hoppas ni är nöjda !
PEACE

Kommentarer
Postat av: Nikki

Fin blogg du har! Kolla gärna in min blogg =) Skulle vara gulligt av dig =)

2009-08-16 @ 19:29:09
URL: http://nixie.blogg.se/
Postat av: Nikki

Om du läser min =) <3

2009-08-16 @ 21:16:54
URL: http://nixie.blogg.se/
Postat av: Amilia

Gud vad söt blogg, puss & Kjam Amilia

2009-08-16 @ 22:27:01
URL: http://blondiemillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0