first school day !



GE MIG DESSA VÄSKORNA !


Heysan !

Nu är jag hemma , vet inte vad som hände men jag sitter bara i linne och underkläder , det blev helt enkelt för varmt haha.
Skoldagen var som jag trodde ganska tråkig , vi fick mest massa lappar och info om lägret imorgon. Klassen var hyffsat bra , tur att man har cassandra ! Imorgon kommer cykla typ 3 mil , whoho de är ju toppen bra när man är sjukt men vad gör man inte ! Vi ska till Gullbranagården och sova över där och sånt .

Nu blir det städning , mitt rum ser ut som en bomb eftersom jag inte hittade min plånbok imorse så rev jag ut alla lådor och kläder , bra !
Så nu får jag helt enkelt städa , sedan blir det packning och en powernap på de.
Låter väl toppen ?

PEAAAACEE !

Kommentarer
Postat av: cassandra

kommer vi verkligen överleva torsdagen och fredagen? haha tur att jag har dig annars hade jag ju stendött! nu gör vi det här till en kul grej tycker jag :D skiter i alla läskiga människor som vi inte känner hihi ;D<33

2009-08-19 @ 14:47:55
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0