Söndag

Nämen tjena !

Igår blev det som sagt functional moves och sushi med Karin.  Vi hade det jätte mysigt och vi åt på lilla takanaka , kan ju säga att det hade varit jätte gott om de inte hade haft så mycket wasabi i haha men så är det. Sedan gick vi en lång runda på stan jag köpte ett par höga shorts väldigt snygga. Ska lägga upp det jag har köpt under veckan .
Idag så vaknade jag vid tio gick upp och åt frukost och kollade igenom lite bloggar.
Fråga mig inte varför men jag fick iaf för mig att gå ut och rensa vårt land.
Kan  säga att det var mer krävande än vad jag trodde, puuh vad jag har ont i ryggen nu.
Jaha vad ska ni göra idag?
Jag har iaf inga planer förutom att dansa afron kl 16.00. Fanny kan dock inte följa med för hon är på tävling dag , hoppas det går bra för dig ! :D
Här kommer bilder på det jag har köpt :








Kommentarer
Postat av: cassandra

snyggsaker!



sv; vad brao! då sattsar vi bigtime på det;)

2009-04-19 @ 17:56:41
URL: http://casss.blogg.se/
Postat av: Paulina

du har mega fin stiil :)

2009-04-26 @ 22:00:51
URL: http://paulizhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0