Underbart väder !

hellojsan !

Sitter i solen och steker , hur underbart är inte detta vädret?
Nu ska jag bli brun,brun och mera brun. Gäller ju att passa på nu.
Det blev ingen functional moves för mig idag kände att min kropp var ganska slut efter en vecka full med träning. Igår var jag i stan med mamma det blev en snygg byxdress för min del. Jag är verkligen himla nöjd med den , har kollat runt ganska länge nu efter en snygg i jeanstyg dock fanns det en på gina tricot men det var jätte dålig passform. Här kommer bilder :

 

Jag och mamma gjorde latte , MUMS !



Byxdress ifrån MQ kostade 400:- den kommer anvädas flitigt i sommar !



Riktigt snygga detaljer :D



Avtagbara band så man kan även ha axellös .



Sedan är det fickor där bak.

Det var allt nu ska jag fortsätta sola och njuta av det fina vädret. Ha det bäst!

PEACE

Kommentarer
Postat av: cassandra

snyyyyyyyyyyygg!

2009-04-25 @ 17:46:35
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0