Dålig uppdatering

Hej hej och hemskt mycket hej!

Har inte hunnit blogga något de senaste dagarna pga det fina vädret,vänner och träning. Men nu är jag igång igen och här kommer en liten sammanfattning.

Fredag: Cyklade jag till TK och tränade core med Fanny. Sedan blev det hem och sola. På kvällen så träffade jag Fanny igen och då åkte vi till grötvik för att träffa lite folk men det var kallt så vi avslutade kvällen hemma hos mig med Tv och chips.

Lördag: Vakande hyffsat tidigt åt frukost och sedan cyklade jag till Tk för att träna functional moves. Där var även Cassandra och Fanny . Efter mycket svett och vatten cyklade jag hem. Då la jag mig direkt i solstolen. Sedan tänkte jag vara lite snäll så jag cyklade ner till Ica Maxi och köpte ett påskägg som jag fyllde med godis till min famlij. Vid fem halv sex kom Fanny och Cassandra hem till mig vi lagade massor utav god mat och hade det trevligt , här kommer även lite bilder.
 

Vi grillade fläskfilé

 

Till det belv det klyftpotatis.

. 

Vi gjorde Gino till efterrätt . ( massor utav frukt med vitchoklad och vaniljglass )

.

Påskägget som famlijen fick.



Jag och fanny fixar lite. Haha lägg märke till min snygga outfit : tjocktröja, brosans skateskor och leggings. Toppen snyggt ! :D



Fanny sötnosen gör världens roligaste min. ( HA-HA-HA)

Cassandra är dock inte med på någon bild eftersom det var hon som skötte fotandet. :D

Idag var jag först ute och gick 7 km. Det var helt underbart man märker att det blir varmare för varje dag nu. När jag kom hem blev det solstolen igen , oväntat ellerhur ?
Vid tio över tre kom Fanny hem till mig så åkte cyklade vi till TK där blev det härlig afro dans. Skönt att få släppa loss!
Sedan bar det hem igen och då blev det middag med familjen och såklart Wipeout.
Jaja nu ska jag se vad som finns på Tv  , ha det bäst !

PEACE

Kommentarer
Postat av: anonym

Hejhej ;D

fin blogg du har,

ska vi prenumenera på varandras?

bara om du vill hehe..

2009-04-13 @ 20:58:03
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: Nellie

Tack så mycket , ja varför inte :D

2009-04-15 @ 09:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0