Tisdag !

God dag eller kanske ska säga god kväll ?!

Idag så har jag bara tagit det lugnt , kan ju säga att jag är förkyld som bara den. Kunde inte änns känna smaken innan. Har även bestämt att jag ska ta bloggen mer på allvar nu , känner att jag har varit dålig på att uppdatera osv. Men nu så ska jag sammanfatta min tisdag  några bilder.



Har fixat påskris , vi hade inga fjädrar för tillfället så fick pyssla ihop lite ägg så länge.




En hel del TV tittande.



Mycket nässpray.



Baka baka liten kladdkaka ! :D

Har gjort en mumsig musli !
Här kommer även en bild på jeansleggingsen och tröjan jag köpte.



Så där har ni min dag in pictures ! :)

Puss på er så länge !
(Förresten så blir det ingen outfit bild för den består bara utav jogginbyxor och en munktröja )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0