Torsdag

Halli hallå !

Har inte hunnit uppdatera innan men nu så är jag här. Dagen har gått ganska snabbt först hade vi biologiprov och det känns som om det gick toppen!
Sedan fortsatte dagen som vanligt.
Efter skolan belv det hem och slappa innan det blev dags för träning.
Det blev core sedan cykla hem igen. Nu har jag ätit det blev pasta med morot och fetaost sås , mums !
Förresten igår så var jag på stan med mamma köpte en tröja på gina och träningskläder på team sportia lägger upp dem senare.
Kolla in den här snygga bikinin , jag skiter i om folk tycker det är en fjortis bikini för gud va snygg den är när man är brun.


PEACE

Kommentarer
Postat av: fanny

Den va riktigt snygg ! :D

2009-04-18 @ 11:26:20
Postat av: nellie

Svar : Tackar fanny :D

2009-04-19 @ 12:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0