@skolan

hellojsan !
Dålig uppdatering hära , men som så kan det va.
Jaha här kommer en lite sammanfattning av dagarna.

Tisdag : STUDIEDAG
Det blev frukost på espressohouse med Fanny. Mycket gott , sedan strosade vi runt i stan ett bra tag och cassandra kom även och joinade oss. :D
På kvällen blev det barngrupp och såklart träning.
på schemat stod aerobic dance det var skit kul , har inte varit på det på jätte länge.

Onsdag : Skola igen .. Efter det hem och sola. Jag och mamma åkte sedan och kollade på skor , jag blev två par skor rikare ! :D
Sedan åkte vi hem och jag gjorde mig iordning för functional moves. Så cyklade in och körde det som när jag kom hem var jag helt slut så la mig i sängen och kollade TV.

Och nu så sitter jag i biblioteket i väntan på att projekttiden ska ta slut. Efter det blir det hem och fixa sig för att cykla med Fanny till TK. Idag ska vi träna body pump även cassandra ska med.
Sedan blir det hem och chilla.
Jaja nu måste jag tillbaks men det kommer ett inlägg sedan innan träningen så får ni se min köp.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0