SJUK

Tjosan !

Vad kul at det är så många som har hittat hit ! :D
Det har blivit dålig uppdatering nu pågrund av att jag är sjuk. Har ont i magen och känner mig svimmfärdig , har inte kunnat äta så man kan ju säga att jag är ganska svag just nu.Men måste känns som det är lite på bättringsvägen idag , måste vara back on track imorgon för då är det orientering + valborg det vill man ju inte missa. Eller orienteringen hade inte varit några problem.
Idag fyller men min mamma år vet att hon läser min blogg så får väl säga grattis här med.Dagen har ingenting att bjuda på mer än att försöka bli frisk och fira mamma.
Sedan måste jag berätta en sak , jag drömde något helt sjukt inatt , jag var tsm med världens snyggaste kille och då menar jag verkligen det. Han hade brunt hår och världens bästa stil och allt var bara helt perfekt. Haha vet att det låter lite töntigt men det var typ den bästa drömmen någonsin ! 
Nu ska jag lägga mig i soffan och försöka få i mig lite gröt.

Ha det toppen !

PEACE


Kommentarer
Postat av: cassandra

åååh, bli frisk vännen!

vet hur dåligt jag mådde så krya på dig!

<3<3

2009-04-29 @ 16:24:41
URL: http://casss.blogg.se/
Postat av: FANNY

GRATTA DIN MAMMA I FRÅN FAAANNNNNNYYYY :D

glömm det INTE :D <3333

2009-04-29 @ 19:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0