Onsdag

Hej på er !

Idag har jag hunnit med hur mycket som helst. Först åt jag en riktigt god frukost sedan åkte jag och pappa in till stan. Han skulle klippa sig och fixa lite smått så jag följde med som smakråd.
Efter det så bytte vi däcken på bilen och åkte hem.
Sedan har jag bara tagit det lugnt hela dagen eller jag har skrivit msik arbetet med eftersom det ska redovisas på tisdag. Usch idag känner jag verkligen av förkylningen har både ont i huvdet och ont i hela kroppen.
Förresten så har jag tänkt att ändra min blogg design och jag har världens bästa ide i huvudet får se om det funkar sen bara, man vet ju aldrig med mig. :D
Nu så ska jag forsätta att kolla på nått inredningsprogram som är på TV.

PEACE !

Kommentarer
Postat av: fany

bli friiiisk <33

2009-04-08 @ 17:46:05
Postat av: nellie

Ska försöka ;)<3

2009-04-08 @ 20:28:50
Postat av: Anonym

FIIIIN HEADEEEERRR :D:D !!

Riktigt cool ! <3

2009-04-09 @ 14:24:44
Postat av: nellie

tack så mycket :D

2009-04-09 @ 18:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0