Lördag vs Söndag

Ni får ursäkta min bloggartorka! Jag är bara för upptagen helt enkelt. Igår var somsagt jag och karin på glassbaren satt där ett bra tag och snackde. Alltid lika skönt att prata !
När jag kom hem var mamma sugen på att gå ut och gå så det var bara att ta på sig skorna igen. Vi gick en lång runda skulle gissa på runt en mil.
Men det var mycket skönt och det måste varit min 17 grader ute.
Idag vaknade jag vid halv nio så gick upp och åt frukost. Sedan så åkte jag,min bror och mamma till eurostop. JAg köpte ingenting men det var iaf kul att gå runt och kolla lite.
Nu har jag mest suttit och läst massor utav bloggar måste säga att jag blev förbannad när inte blondinbellasblogg funkade. Varför måste människor alltid förstöra för andra?
Jaja nog om det , om en stund ska jag gå t och gå det blir nog samma runda som igår tar nog med mig kameran också.

So long / nellie

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah vem bryr sej om BlONDINBELLA!

2009-04-06 @ 11:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0